> Novinky | Diskuzní fórum | Kalendář | Kniha | Galerie | Odkazy | Pneu | Bazar | Kontakt <

RACESTORE.eu

TESPO

PROTLUM

AVON

Sosnová

AKCESPORT


Anketa:

Kalendář:

Náhodné foto:

Kalendář 2010

 


05.07.2008 12:53:40

Höljes - live

Dámy a pánové, chlapci a děvčata!
Právě se rozjela další řežba evropského šampionáru v rallyecrosse.
Máme s Michalem kapku napilno, přesto se budem snažiti být aktuální. Když ne dnes, zítra jistě(-:

Od Ládi Smetany: SMS
Roman dostal černou vlajku za první zatáčku s Tomem. Nás sundal Valle, ale ten se vzápětí zrakvil sám, tak ho nechali.

FINÁLE:
Divize 1:
1. Marcus Grönholm
2. Kenneth Hansen
3. Michael Jernberg
4.
Stig-Olov Walfridsson
5.
Ludvig Hunsbedt
6.
Andréas Eriksson
7. Tony Croon
8.
Jean-Luc Pailler
9. Per Eklund
10.
Kjell Arne Smerud
Divize 1A:
1. Jussi Pinomäki
2. Olivier Bossard
3.
Mats Lysen
4.
Eduard Leganov
5.
Even Hvaal
6. Jaroslav Kalný
7.
Christian Petrakovits
8.
Per Gustafsson
9.
David Johansson
10.
Thommy Tesdal
Divize 2:
1. Tomáš Kotek
2. Ondřej Smetana
3.
Peter Lundmark
4. Martynas Padgurskis
5.
Frank Valle
6. Roman Častoral
7.
Jari Koskimaa
8.
Josef Iro
9.
Karsten Ney
10.
Derek Tohill
Rallyecross Cup:
1. Per Niklas Lööv
2.
Michaël De Keersmaecker
3.
Jos Sterkens
4. Cato Endresen
5.
Łukasz Zoll
6.
Ole Håbjørg
7.
Anders Aarsten Kjær
8.
Viktor Mužík
9.
Ivo Van Den Brandt
10. Patrick Mertens
11.
Hans Kristian Ask

Roman Častoral nejspíše ulil start a byl vyloučen. Tom Kotek vyhrál o 8 vteřin.

Postavení na finále:
Divize 1:

Finále A:
1. Marcus Grönholm
2. Michael Jernberg
3. Kenneth Hansen
4.
Andréas Eriksson
5.
Ludvig Hunsbedt
Divize 1A:

Finále A:
1. Jussi Pinomäki
2. Olivier Bossard
3.
Mats Lysen
4.
Even Hvaal
5. Eduard Leganov
Divize 2:

Finále A:
1. Roman Častoral
2. Tomáš Kotek
3. Ondřej Smetana
4. Martynas Padgurskis
5. Frank Valle
Rallyecross Cup:

Finále A:
1. Per Niklas Lööv
2.
Ole Håbjørg
3.
Michaël De Keersmaecker
4.
Łukasz Zoll
5.
Cato Endresen
Finále B:
1. Jean-Luc Pailler
2. Kjell Arne Smerud
3.
Stig-Olov Walfridsson
4. Tony Croon
5. Per Eklund
Finále B:
1. Jaroslav Kalný
2.
Christian Petrakovits
3. Thommy Tesdal
4.
Per Gustafsson
5.
David Johansson
Finále B:
1. Derek Tohill
2.
Łukasz Tyszkiewicz
3. Peter Lundmark
4. Jari Koskimaa
5. Karsten Ney
Finále B:
1. Jos Sterkens
2.
Hans Kristian Ask
3.
Anders Aarsten Kjær
4.
Viktor Mužík
5.
Ivo Van Den Brandt
6.
Patrick Mertens
Finále C:
1. Harald Sachweh
2.
Ole Kristian Nøttveit
3.
Guttorm Lindefjell
4. Frode Holte
5. Ake Holtet
6. Linas Norkus
Finále C:
1. Zdeněk Černák
2.
Robert Aamodt
3.
Piotr Tyszkiewicz
4. Johan Larsson
5. Mattias Thörjesson
6. Paul Bergh
Finále C:
1. Josef Iro
2. Heiko Paires
3. Jirka Galuška
4. Fanny Thrygg


V divizi 1 se první čtyřka vešla do jedné vteřiny. Sedmému Marcusovi se povedlo vybojovat pole-position do A-finále! Náš Pavel Koutný bohužel třetí rundu nedojel a tak nenastupuje ani do finále..
Vyrovnaná byla i divize 1a. Johansson vyhrál o jednu desetinu vteřiny před Matsen Lysenem. Olivier Bossard zaostal o půl vteřiny a Christian Petrakovits zajel na setinu stejný čas jako Olivier. Jarda Kalný zztratil na prvního necelé dvě vteřiny.
D2 vyhrál Roman před Ondrou o jednu vteřinu! Tom Kotek odstoupil po dvou kolech. V prvním kole také ještě odstoupil Jirka Galuška.

3. rozjížďka
Divize 1:
1. Andréas Eriksson
2. Michael Jernberg
3. Kenneth Hansen
4. Ole Kristian Nøttveit
5. Kjell Arne Smerud
6. Stig-Olov Walfridsson
7. Marcus Grönholm
8. Linas Norkus
9. Jean-Luc Pailler
10. Olivier Anne
Divize 1A:
1. David Johansson
2. Mats Lysen
3. Olivier Bossard
4. Christian Petrakovits
5. Thommy Tesdal
6. Jaroslav Kalný
7. Eduard Leganov
8. Paul Bergh
9. Per Gustafsson
10. Robert Aamodt
Divize 2:
1. Roman Častoral
2. Ondřej Smetana
3. Frank Valle
4. Martynas Padgurskis
5. Derek Tohill
6. Łukasz Tyszkiewicz
7. Peter Lundmark
8. Jari Koskimaa
9. Josef Iro
10. Karsten Ney
Rallyecross Cup:
1. Per Niklas Lööv
2. Łukasz Zoll
3. Michaël De Keersmaecker
4. Cato Endresen
5. Anders Aarsten Kjær
6. Jos Sterkens
7. Hans Kristian Ask
8. Ivo Van Den Brandt
9. Viktor Mužík
10. Patrick Mertens
-. Ole Håbjørg

Marcus vyhrál svou jízdu o 1,5 vteřiny před Michaelem Jernbergem. Pavel Koutný dojel 20. se ztrátou 15 vteřin na vedoucí pozici. Frederiksonovi hořela Puma a Frode Holte byl vyloučen! (zatím nevíme proč)

Jarda Kalný dojel 13. se ztrátou 10 vteřin na Jussiho. Zdenda Čermák ztratil 5 vteřin. Na konec závodu to vypadá pro Jimmyho Farsba, který první rozjižďku nedojel a do druhé nenastoupil.

Toma a Romana dělí pouhé tři desetiny vteřiny, nicméně od třetího Padgurskiho už to jsou 4 vteřiny! Ondra ztratil na první místo 8 vteřin, nicméně na Franka Valleho pouze půl sekundy.

Po 2. rozjížďce
Divize 1:
1. Marcus Grönholm
2.
Kenneth Hansen
3. Michael Jernberg
4. Ludvig Hunsbedt
5. Andreas Eriksson
6. Jean-Luc Pailler
7. Tonny Croon
8. Per Eklund
9. Harald Sachweh
10. Guttorm Lindefjell
Divize 1A:
1. Jussi Pinomäki
2.
Olivier Bossard
3.
Even Hvaal
4.
Eduard Leganov
5.
Mats Lysen
6.
Per Gustafsson
7.
Thommy Tesdal
8. Jaroslav Kalný
9. Christian Petrakovits
10.
Piotr Tyszkiewicz 
Divize 2:
1.
Roman Častoral
2.
Tomáš Kotek
3.
Ondřej Smetana
4.
Martynas Padgurskis
5.
Łukasz Tyszkiewicz
6.
Jari Koskimaa
7.
Karsten NeyPeter Lundmark
8. Heiko Paires
9.
Jiří Galuška
10. Derek Tohill
Rallyecross Cup:
1. Ole Håbjørg
2.
Michaël De Keersmaecker
3.
Łukasz Zoll
4.
Jos Sterkens
5.
Cato Endresen
6. Hans Kristian Ask
7.
Anders Aarsten Kjær
8.
Viktor Mužík
9.
Per Niklas Lööv
10.
Patrick Mertens
11.
Ivo Van Den Brandt

2. rozjížďka
Divize 1:
1. Marcus Grönholm
2. Michael Jernberg
3. Tony Croon
4. Ludvig Hunsbedt
5. Andréas Eriksson
6. Kenneth Hansen
7. Harald Sachweh
8. Per Eklund
9. Kjell Arne Smerud
10. Sverre Isachsen
Divize 1A:
1. Jussi Pinomäki
2. Even Hvaal
3. Mats Lysen
4. Olivier Bossard
5. Per Gustafsson
6. Zdeněk Čermák
7. Eduard Leganov
8. Thommy Tesdal
9. Christian Petrakovits
10. Robert Aamodt
Divize 2:
1. Tomáš Kotek
2. Roman Častoral
3. Martynas Padgurskis
4. Frank Valle
5. Ondřej Smetana
6. Łukasz Tyszkiewicz
7. Peter Lundmark
8. Karsten Ney
9. Jari Koskimaa
10. Jiří Galuška
Rallyecross Cup:
1. Ole Håbjørg
2. Per Niklas Lööv
3. Michaël De Keersmaecker
4. Cato Endresen
5. Łukasz Zoll
6. Hans Kristian Ask
7. Jos Sterkens
8. Anders Aarsten Kjær
9. Ivo Van Den Brandt
10. Viktor Mužík
-. Patrick Mertens

Od Ládi Smetany: SMS 13:07
V Norsku se nám rozsypala převodovka, takže jsme nedojeli A finále. Pavel Koutný nám přivezl kolečka půjčená od Tomáše Kotka,takže jsme si to tady složili. Po první rozjížďce jsme si skříň vyndali znova, tekl olej do spojky. Teď po dvou rozjížďkách jsme 3. Ale poprchává a Ondymu to jde lépe na suchu., tak uvidíme. Je to teď loterie s gumama, jestli sprchne nebo ne…

1. rozjížďka
Divize 1:
1. Kenneth Hansen
2. Marcus Grönholm
3. Jean-Luc Pailler
4. Ludvig Hunsbedt
5. Michael Jernberg
6. Andréas Eriksson
7. Guttorm Lindefjell
8. Stig-Olov Walfridsson
9. Per Eklund
10. Frode Holte
Divize 1A:
1. Jussi Pinomäki
2. Olivier Bossard
3. Eduard Leganov
4. Jaroslav Kalný
5. Even Hvaal
6. Thommy Tesdal
7. Mats Lysen
8. Per Gustafsson
9. Piotr Tyszkiewicz
10. Christian Petrakovits
Divize 2:
1. Roman Častoral
2. Tomáš Kotek
3. Derek Tohill
4. Ondřej Smetana
5. Łukasz Tyszkiewicz
6. Martynas Padgurskis
7. Jari Koskimaa
8. Karsten Ney
9. Josef Iro
10. Heiko Paries
Rallyecross Cup:
1. Michaël De Keersmaecker
2. Ole Håbjørg
3. Jos Sterkens
4. Łukasz Zoll
5. Hans Kristian Ask
6. Cato Endresen
7. Anders Aarsten Kjær
8. Viktor Muží
9. Patrick Mertens
-. Per Niklas Lööv
-. Ivo Van Den Brandt

Pavel Koutný odjel pouze dvě kola a poté odstoupil. Kenneth Hansen poodlétl Marcusovi o 1,5 vteřiny a Jean-Luc na Gronholma ztratil půl vteřiny. Mezi odstoupenými je Nottveit a problémy měl nejspíš Morten Bermingrud protože dojel na posledním místě s velkou ztrátou.
Jussi poodjel zbytku pole o jednu vteřinu. Jarda Kalný ztratil na první místo 2,5 sekundy ale dojel v závěsu za Edou Leganovem.
Romana a Tomáše od sebe dělila jedna vteřina. Třetí Tohill ztratil na první místo 6 vteřiny a Ondra Smetana 8 vteřin.

Marcus Grönholm
Tak co? Vsadíte si na něj? Myslíte, že z kokpitu WRC je snadné skočit do té o mnoho silnější a neelektronické "bestie"?
Nebo patříte k té skeptičtější části diváctva a předpokládáte, že Marcus se nebude umět orientovat v tlačenici?
V každém případě tu máme první neoficiální zprávičku o tom, že Marcus zajel nejrychlejší kolo volného tréninku.


Marek "Máca" Cihlář, 05.07.2008 12:53:40, četlo 11030 čtenářů.

[ Zpátky ]

Vaše názory
Jméno
E-mail
WWW
Vzkaz
Smajlík
Kód
opište text z obrázku
   
   
PETR 2008-07-17 20:55:35
Podle dřívějších projevů bych čekal fundovanější odpovědi od soudruha jako sěš ty.Jako obvykle jsme se nedozvěděly nic.Neznáš někoho ve svém okolí,kdo by alespon na nějakou z konkrétních otázek dal konkrétní odpověd?Podle p. Nováka se špičkovými jezdci problémy nejsou,problémy jsou s tím křovím vzadu,takže těžko odpoví.Navíc podle něj na internetu drze řvou patnáctiletí pubescenti,kteří nic o ničem nevědi takže jednání s nima je pod jeho úroven.Ty jako letitý poutník po rc evropě si mohl někdy něco zaslechnout,jenom se nějak nechceš s náma o ty informace podělit ty tajnůstkáři.Tak zkus projevit alespon vlastní názor,samozdřejmně pokud jsi schopen vlastního názoru.....??Ale hlavně jasně a konkrétně.Čest
soudruh 2008-07-17 19:34:19
Tak jedno po druhém soudruzi pro křížek já jsem komunista asi jako ty Číňan pro michala nejsem žádný osvětový pracovní co vás bude poučovat jen jsem řekl svůj názor pro soudruha pozorovatele nikdy jsem netvrdil že to někdo dělá jen z národní hrdosti jen tvrdím že příspěvek ani z daleka nepokrývá náklady natož aby z toho někdo zbohatnul a pro soudruha petra který mě má opravdu rád na tvé otázky se musíš ptát jinde zkus Novákovu partu možná i ministr by tě vysvětlil kam tečou státní prachy asi by neškodilo se poptat v parlamentu a taky v lampárně na nádraží i jasnovidcem bych na tvém místě taky nepohrdnul jediné co tě můžu osvětlit je ten ,,několikátý živitel" zaplať pánbůh jsem zvyklej se živit sám a buď si jistý že z příspěvku na repre to není to bych brzy umřel hlady pokud vás to už konečně uklidní fakt na vás nemám určitě za sebou máte úspěšnou závodní karieru stovky odjetých závodů a bohaté životní zkušenosti to se hned pozná závěrem soudruzi přistupte k hlasování kdo je pro ,, všechny kdo mají jiný názor než je ten váš pro výstrahu zastřelit " konečně bude na zemi ráj čest J.
PETR 2008-07-17 10:13:50
Máš na to?
PETR 2008-07-17 10:07:36
Tak ted vážně soudruhu.Napiš něco konkrétního,objektivního o přínosu repre pro tenhle sport pro ostatní jezdce,diváky,český stát vůbec.Konkrétně a objektivně popiš domácí závody,které podle významu slova reprezentace reprezentují.Konkrétně zhodnot efektivitu proinvestovaných státních peněz.Napiš konečně o kolik peněz se vlastně konkrétně jezdí včetně všech odměn.Proč je takový zájem o evropský titul tzn. co za to kdo dostane ze státní pokladničky.Kolik fasuje FAS od státu na pořádání závodů,na ůdržbu a vylepšení závodišt a s jakým efektem pro nejen tenhle sport.Napiš konečně něco konkrétního,co ostatní nevědí.Možná bude víc lidí závidět (jako já).Možná někomu otevřeš oči.Možná se někomu neudělá dobře. se soudružským pozdravem ČEST PRÁCI
PETR 2008-07-16 23:21:20
Hale soudruhu,kdyby se zavřel kohoutek a tvuj (několikátý) živitel se musel obejít bez těch pár drobnejch na dopravu (vejlety po evropě),co bude s tebou?Nastoupíš do kolbenky na šestou?Nebo seš tak dobrej a uděláš se pro sebe a eště se uživíš?Jak víš chlast něco stojí.......máš na to????
pozorovatel 2008-07-16 23:17:27
Řešíte tu otázku repre , finanční , osobní přístup, výkony v repre atd. Jestli to není tajné tak uveďte pravdivě konkrétní částku v Kč na závod nebo sezónu ať se můžeme všichni zasmát a aby jsme věděli , že to opravdu děláte z národní hrdosti.
S komunisty se nemluví 2008-07-16 22:58:10
http://www.sds.cz/docs/prectete/e_kolekt/s_k_s_n.htm
michal 2008-07-16 22:53:11
poprosím soudruha (když je tak znalý reprezentace čr navenek) o malou osvětu pro nás zápecníky, jak to mají s reprezentací ve švédsku, finsku, belgii, holandsku, španělsku, francii, maďarsku a pod. kolik pilotů jezdí v me za "national team"?
soudruh 2008-07-16 19:46:40
Závidím vám že důvody finanční a pracovní můžete ponechat stranou to řada z nás nemůže prostě se něčím musíme živit a co máme z toho že máme repre? No samozřejmě skoro nic krom prezentace ČR jako takové opravdu nevím o ničem s čeho by něco bylo to ale platí o všech sportech a dokonce o většině aktivit mimosportovních tak proč hrát někde venku fodbal proč jezdit na olimpiádu proč vlastně nenatáhnout znovu dráty a hrát si jen na vlastním písečku můžeme diskutovat o sistemu ale pokud jte přesvěčeni že bez reprezentace se tady u nás něco změní náhle budou prostředky a zájem já tomu nevěřím a pochybuji že vy ano. Můžem si o tom v klidu promluvit v Maďarsku tedy pokud budete mít zájem čest J.
michal 2008-07-16 19:05:25
Třeba je ve spojení profesionální a objektivní malý rozpor. Ne? Otázka reprezentace je velice ošidná a z právního pohledu nejasná. Lidský pohled necháme jinde. *** Mě se zamlouvá verze autocross: jedu republiku, jsem dobrej, dostanu nabídnutou reprezentaci. Přijmu/nepřijmu a hotovo. Pokud ne, jedu si nadále tu svou republiku, pokud přijmu, jedu Evropu a musím splnit nějaká veřejně známá kritéria. Pokud je neplním, nemám tam co dělat. A ZÁROVEŇ jedu i republiku. Neboť nejhorší v divizi z ME odpadá a nahrazuje ho nejlepší z republiky. Pak je motivace jezdit oboje, neboť by to nemělo být buď a nebo, ale MČR a za odměnu i ME. Důvody „ryze finanční a pracovní“ bych s dovolením ponechal stranou. *** Pokud je to, jak říká soudruh, pak je třeba položit otázku: Je pro ČR dobré, aby pilot XY jezdil nějaké ME v RC? Proč máme osm reprezentantů ve třech divizích? K čemu nám to je? Co nás to stojí a co z toho máme? Není lepší otázka? Co kdo udělal pro domácí závody? Kam jsme to dopracovali, že máme jenom dvě závodiště? Že máme kalendář jaký máme. Že polovinu aut v republice tvoří nějací nedávno ještě hobbíci? Kdo za to může? Je-li to takto, pak tvrdím, dejte prachy do domácího závodění, kašlete na Evropu. Je Hansen zaměstnaný a řeší finanční důvody? Myslím si, že ho živí závodění a asi i řeší finance, ale jak je vidět, tak jede i doma. A není to jen Kenneth, je to i řada dalších, Finsko, Norsko, Francie… *** Formulaci „směřujte prosím svoji kritiku na jiný cíl tady jste trochu přepřáh nápřah.“ vůbec nechápu, sorry. Nevím čeho se týká, rád řeknu, až pochopím. *** „Závěrem chci soudruzi popřát všem radostné budování kapitalismu a s heslem rellyecrosaři všech zemí spojte se končím tuto schůzi…“ No comment!
soudruh 2008-07-16 18:40:39
No vida taky názor a ta hloubka myšlenky. Taky tě mám rád soudruhu ! Jen více takových otevřených a někam směřujících příspěvkú !!!
PETR 2008-07-16 18:21:50
BLBE
soudruh 2008-07-16 18:18:12
Michale zrovna u vás bych čekal profesionální a objektivní pohled na tuto otázku, je řada lidí kteří z ryze pracovních a někdy i finančních důvodu nemohou obsáhnout obojí pak musí přistoupit ke kompromisu a pro repre. je Evropa závazkem. Určitě by rádi všichni jezdili všechno co je pro jezdce větší potěšení než závodit jenže to prostě někdy není možné tak to snad není tak těžké pochopit směřujte prosím svoji kritiku na jiný cíl tady jste trochu přepřáh nápřah. To není útok na vás v řadě věcí se určitě schodnem nechci tady s nikým válčit na to jsou tu jiní jen je někdy dobře vyslechnout i jiný názor než je ten váš. Závěrem chci soudruzi popřát všem radostné budování kapitalismu a s heslem rellyecrosaři všech zemí spojtese končím tuto schůzi dále následuje občerstvení a volná zábava čest J.
michal 2008-07-16 13:31:06
uz jsme to tu probirali, kolik lidi z reprezentace se tu ukaze? a jak casto? v autocrossu je to naprosto bezne, ze cela spicka je na me i doma, tady jen enka a zdenek cermak, jinak kde nic tu nic. je to tak spravne? mozna ano, mozna ne.
Jirka Galuška 2008-07-16 12:56:41
Pro všechny-úplně v klidu :-) i když jsou tu názory různé,mě to nerozčílí ani neznechutí ! :-) Já nemám problém říct a podepsat svůj názor ! Spíš se divím těm ostatním:-)) Mě zajíma rallycross, řeči ostatních mě jsou jedno. Pro mě je základ pomoci jak mohu rallycrossu v čechách a pak taky se pořádně svézt a jezdit,jezdit,jezdit.... Doma ,venku,všude kde to jde ! A jen kdyby všichni "repre" poctivě jezdili i doma-i to by byla jejich/naše pomoc! JG
masakr 2008-07-16 05:42:16
Včera jsem s ním mluvil:-))),mám dojem,že ho to baví,a Máco nevytrhuj věci z kontextu,myslel jsem to všeobecně
michal 2008-07-15 23:53:43
Možná si to ani neuvědomujete, ale Jirka Galuška je jeden z mála (možná, že i jediný), který na letošek postavil nové auto, které se představilo na prvním závodě v rámci MMČR i ME. Pravda, nebylo ještě v té plné závodní specifikaci (pro mnohé a v očích mnohých nebude nikdy), ale na rozdíl od třeba kolegy Pepy Ira (přestavěná oktávka z rally) a Ondry Smetany (auto po Ignácovi) to je fakt jediný nový přírůstek. Neobhajuji jezdecké umění Jirky ani plnou enkovou specifikaci jeho Fiesty, ale musím vám všem říct, že nám jako redakci a nám jako rallyecrossařům (obecně) pomáhá. Opět asi jako jediný. Ne, není jediný, ale je nejpilnější. Pravidelně posílá SMS a maily z Evropy a, jak jste si mohli všimnout, pomáhá nám zafinancovat RCMAG. Sice je tato tiskovina pro mnohé prašivá, ale snad se shodneme na tom, že je to „něco“, co zde nebylo a rozhodně to neškodí (tedy alespoň některým). Takže, ať je repre jaké je a ať jede každý jak umí a na co sám stačí, ale to málo, co nám pomůže, zatím poskytl převážně jen Jirka. Díky mu. Kopat by se mělo jinde a do jiných…
Jirka Matějka 2008-07-15 23:19:59
WWW: http://www.rallycross.jirimatejka.cz
Jirko ber to v klidu,když tu remcalům není dobrej ani Marcus,tak je jasný,že tahle diskuze je o něčem,vlastně je,ukazuje že jsme češi,urážíme se,pomlouváme ostatní a hlavně to nejvíc české,,,,,,závidíme
Jirka Galuška 2008-07-15 23:00:41
Nazdárek,tak už naposled !:-) aspoň budou mít někteří radost.... Celé je to jen o závisti některých z vás- BOHUŽEL !!! až konečně začnete taky něco pro rallycross dělat a ne jen kecat,možná Vám dojde jak TO NENÍ JEDNODUCHÉ !!! Kolik jste toho pro rallycross udělali ? Čím jste pomohli??? :-) hospodskýma kecama?:-) Obdivuju náturu Mácy a Michala,že jsou schopni a ochotni toho udělat tolik. A pak si tu číst Vaše příspěvky ??? Síla ! _________///// :-) STAV-NESTAV REPRE :klidně si tu pobrečte,ale je to přesně jak píše "soudruh" (at je to kdokoli) -loni jsem jel sezonu v Evropě "za svý" a TO MŮŽE UDĚLAT KAŽDÝ Z VÁS !!! vyjel jsem si nějaké body a místo a teď z toho mám nějaké výhody.Malé ale mám... PŘESTO MUSÍM SEHNAT SVÝCH CCA 85% A VRAZIT JE DO TOHO NAVÍC !!! Kolik z Vás kecalů to dokáže nebo dokázalo ???? Takže pokud někomu vadí,že u mého jména je REPRE - jeho problém !:-) :-) ČAU na dalších závodech,v Maďarsku,Sosnové, Belgii,Nizozemí nebo v Sedlčanech. Přijďte se představit,rád si Vás poslechnu z oka do oka ! J.G.
Máca Cihlička 2008-07-15 21:13:59
Tak se milý Masakře zeptej Marka Zemana, proč to dělá :-)), když je podle tebe lepší se na to vykašlat!
masakr 2008-07-15 20:50:50
Mluvím o repre,jestli se ma rallycross ubírat timto smerem,tak to je lepsi se na to vykaslat,na to zadnej divak sto kilometru nepojede,na co by se dival,ale ja jim to preju,kdyz je to bavi,tak proc ne,a prispevky,o to preci nejde,ja myslel ze jde o toho lvicka na prsou:-)))
sodruh 2008-07-15 19:56:59
Čest sodruzi a sodružky aby to nebylo jak říkáte ,, o ničem " rád bych uvedl pár faktů, to co dostane reprezentant na sezonu je jen zlomek toho co Evropa opravdu stojí a to i v případě že jede jako Galuška nebo Iro. Představa že se válí ve stříbrňákách a bohatnou z vašich mozolů je vážení soudruzi opravdu zcestná. V každém případě nechápu co vám brání vyrazit na Evropu taky a spráskat ty Galušky,Iry a další až se z nich bude kouřit, nezastávám se nikoho z nich popravdě žádný orgasmus z jejich jízdy asi nikdo nezažije ale proč to teda nezkusíte vy ? Přestaňte remcac nad nepřízní osudu a FASU a dejte se do toho pak budou stříbrňáky vaše a zase se najde nějakej lojza co vás bude kritizovat a tak to jde pořád dokola to je soudruzi koloběh života. Čest J.
Sharan 2008-07-15 16:33:03
A vidím že začali žně.Tolik vymlácené prázdné slámy jsem už dlouho neviděl.Jen pokračujte.
PETR 2008-07-15 14:05:07
To je ta závist
Máca Cihlička 2008-07-15 12:14:46
Pro Masakra: Předpokládám, že mluvíš o reprezentaci. Ale ono o ten příspěvek jde!!! Každý, kdo zná pravidla Nations Cupu ví, že letošní reprezentační nominace nemá smysl. Ale ty peníze se rozdat musely, jinak by skončily někde v kanále. Takže jde!!! Pro Petra: neomlouvej se klukům redakce. Víme dobře, že v jablku je červ. Ty máš ale na mušce hlavně reprezentaci. Ale to je jenom jeden z mnoha výměšků, které červ produkuje! :-)
PETR 2008-07-15 11:42:04
Nebo spíš výkon za příspěvek (nebo obráceně) .Když už to prý musí být,je ubohé kam až FAS sáhne pro doplnění repremančaftu.Omlouvám se klukum z redakce,jak jim tady kazim jejich snahu o zlepšení obrazu tohoto sportu na veřejnosti.Dokud budou pro zahraniční účastníky používat slovo "reprezentant" třeba televizní komentátoři,vždy mě naběhne žíla.Oni žádné nemají,to je pouze naše specialita.Oni se netváří ,že něco co vlastně není funguje.Vlastně to není můj problém,ale prostě mě to s..e. Co se jasné zdá je papírovej čert. Sportu zdar
masakr 2008-07-15 10:17:26
Nejde o příspěvek,ale výkon
Máca Cihlička- moderátor 2008-07-15 08:00:21
No dobrá. Opět další příspěvky. A opět příspěvky takových charakterů, které po každé nutí Michala a mne zamyslet se nad tím, zda nezrušit tuto rubriku. V nadpise sice stojí "Vaše názory" a nás opravdu Vaše názory zajímají a snažíme se z nich čerpat nápady atd. Ale mnohokrát, vlastně téměř pokaždé dámy a pánové zklouznete k anonimnímu vyřizování osobních nevyřízených účtů, anonimnímu napadání a dalším jiným lahůdkám. Možná by pro začátek stačilo, kdyby jste se dokázali držet tématu článku, pod který píšete. To by nám docela usnadnilo práci. A to se týká Vás všech! Děkujeme za pochopení. PS: navíc děkujeme všem, kteří nám dokáží nezištně pomoci tím nejzákladnějším způsobem, a to je poskytnutí informací. A takových Vás je tedy opravdu "strašná spousta" DÍK!!! A ještě přeci jen na závěr: napadat ty, kteří přijali reprezentační příspěvek je nefér. Přijal by ho každý z Vás:-). Vtipnější by bylo "vosolit" ty, kteří tento systém vymysleli, provozují a upravují. A mimochodem i toto jsme zde na stránkách učinili. A výsledek? Ptejte se, my Vám odpovíme! Rozhodně to není tak, že ušetřené peníze za neudělení reprezentace skončí v národním mistrovství rallyecrossu. A ještě něco: mezi repre jsou i takoví jedinci, kteří dokáží pomoci naší redakci, která, a to doufám vidíte, se snaží se stávající situací RC něco udělat. A jak nám to jde? Bezvadně, ptáte-li se. Jsme poslední, kdo se něco dozví o závodech ME, poslední, kdo obdrží fotografie, ale naopak první, kdo dostane "přes držku" za titulní foto RCMAGu, za jakoukoliv reportáž, za jakýkoliv názor, první, komu někteří nalepí samolepku zlatokopů, kteří se obohacují a další pikatnosti:-)) A jestli si myslíte, že nás to otráví, hodně se pletete!!! :-) My stejně nedáme pokoj, dokud si to Vy všichni, kteří máte rallyecross rádi stejně jako my, neuvědomíte a budem to zkoušet zas a znovu, pořád dokola:-))
Májkl 2008-07-15 00:02:22
WWW: http://Májkl.rallycross.com
Jakých sponzorů pozorovatel? jedinej kdo tady kecá o sponzorech je Jiří Represent of Czech Republic....A Jirko ty jsi snad někdy závodní auto řídil???
pozorovatel 2008-07-14 23:32:40
Pánové a soudruzi řešíte tady opravdu zajímavé věci. Jen doufám , že tyto stránky nenavštěvuje nikdo z Vašich sponzorů , protože by jste mohli brzo být bez jediného z nich.
bobek 2008-07-14 22:01:52
jako vždy debata o ničem!!!
PETR 2008-07-14 21:52:19
Soudruh je prostě dobrej,vo tom žádná.Něco chce říct,jenom nevim co. Tak snad jindy.Čest
soudruh 2008-07-14 18:35:50
Soudruzi soudruzi to je tedy počteníčko odhlásím Blesk Ženu a život a jiný pochutiny protože tolik srandy nikde neni tady to má tu správnou šťávu tolik blbostí na jedný stránce to by vám záviděl každý renomovaný bulvární deník ale tak je to co člověk to soudruh to názor kulturní revoluce se blíží již brzy se zbavíme okovú kapitálu a vykročíme s holou ... do Evropy to budou ti imperialisté čumět co dokáže Čech a znalec rallyecrosu zvlášť !!! Vzhůru soudruzi vítězství je na dohled aspoň myslím když si čtu ty vaše povídačky určitě se zvedne vlna odporu ze strany zasvědcených a povolaných ale co na tom když jim nevadí to co tady zplodili ti předemnou tak přežijou i moje řádění čest J.
Tom Fryč 2008-07-14 14:34:20
WWW: http://www.artfordsport.com
Zajimave je, a nejen tady, ze kazdy to vzdycky umi lip, kazdy vi jak se to ma delat ale nikdo z onech "umelcu" to vetsinou radsi ani nezkusi... Patrne nechcete ztrapnit "sluzebne starsi" a zkusenejsi jedince, kterym byste v prvnim zavode nadelili min. pul kola ze? :-)) At ctu jak chci, tak tady nikde nemuzu najit, ze by jeden zavodnik psal o tom jak to ten druhy neumi. Cim to je? Mozna tim ze vi co to znamena zavodit?? P.S.: Taky to neumim a taky se snazim to delat, protoze me to bavi... Omlouvam se timto tedy vsem ucenym kteri spadli z nebe a zaroven je prosim, aby nadchazejici ukazku meho NEumeni v Madarsku brali treba jako parodii nebo jakkoliv jinak chteji :-))) TF
PETR 2008-07-14 10:16:49
Nedávno jsem seděl v závodáku na kolotoči.Nic těžkýho to nebylo a byl jsem nejrychlejší !!! Ted nemůžu sehnat to mega.Prosím o radu jak se to dělá.Děkuji ps-taky bych chtěl representovat moji rodnou vlast
Jirka Galuška 2008-07-14 09:55:14
Pánové pánové :-) ,je vidět o co vám jde.... A rallyecross to rozhodně není ! :-) tak čest Vašemu hospodskému-pivnímu přístupu ! :-) Už jste vůbec někdy seděli za volantem závodního auta??? Nebo jsou to jen Vaše silácké řeči??? J.G
Májkl 2008-07-14 01:01:19
Víš takovej ten smajlík znamená jako smích takže já to beru jako svou osobní zábavu. A nevím jak by mě mohlo vytočit to , že někdo dělá něco co neumí. To je řece k smíhu.
PETR 2008-07-14 00:22:25
Závidim Ti jenom ten mega,jestli si ho fakt sehnal na to Tvoje ježdění tak máš můj obdiv. ps:Attilu Feketeho(nebo jak)necháváš za sebou?
Jirka Galuška 2008-07-13 23:30:44
To chce klíííííííd :-) pánové ! K Láďovi S.-nemusíš se hned čertit,jen můj komentář.... To že mladej jede dobře ti nikdo nebere! I když s Hondou to má o hodně jednodušší(třeba o těch 5.míst ),než kdyby jel třeba s Fiestou :-) nebo Octávkou :-) Přesto třeba ve Švédsku-super ! Když ho dokážeš "zkrotit a usměrnit" :-) je vidět jak se furt lepší.A klidně z něj může být druhej Tom Kotek ! A to ber jako pochvalu!Já vám fandím,jen jsem si dovolil říct svůj názor! To se nesmí???? :-) ///////// K Petrovi - závidíš ten mega,co??? :-) nikdo ti přece nebrání,sežeň si ho taky a přijeď se ukázat.... určitě budeš druhej Gronholm,že::::-)))))přijedeš,uvidíš a vyhraješ,že??? :-) A ty tvoje kecy - dostanou na dopravu .... :-) hmmm,je vidět že víš prd!!! Repre ti nestačí ani na jednu desetinu ročního rozpočtu ! ! ! ///// A k mr.Majklovi :-) Já odměnit nepotřebuji, pro mě je zábava už jen to,jak tebe dokážu vytočit ! :-)
Májkl 2008-07-13 22:13:36
Ale jirko alias nejlepší kecale na světě ,vyprávět umíš pěkně ,ale ukázat své dovednosti na trati je horší vid?A divím se tomu že někdo odmění Tebe.Za co????
PETR 2008-07-13 21:19:25
Musím se přiznat,že Jirkovi tak trochu závidím.Jednak ho to jeho závodění baví a ještě na tohle dokáže sehnat mega od sponzorů.Klobouk dolů. Ta spásná PROPAGACE může něco v těhle podmínkách přinést jednotlivci.Tenhle sport jako celek potřebuje hlavně něco jiného.Někteří duchaplně odpověděli "mohlo by být více aut".Kde je vzít,na co je nalákat už neřekli.Vlastně je ani nepotřebují,protože v evropě to jede a když dostanou "tak na dopravu"neni třeba se tady tou bídou zabývat.A na konec stále platí : koho chleba jíš,toho písen zpívej,že
Láďa Smetana 2008-07-13 20:54:38
Tak jsem se vrátil z Norska (ještě jsem tam zůstal chvíli na dovče) a přečetl si, co se píše na webu. Takže Jirko, k předchozímu Tvému článku: možná ta převodovka co se nám pořád sype je opravdu "uměním" jezdce, ale i na tu trojku co tam většinou zůstane seklá to Ondy zvládá tak o 5 míst před Tebou, takže podobnejma dotazama bych na Tvojem místě šetřil, abys zbytečně také nespadl do kategorie "made in chytrej". Láďa Smetana
Jirka Galuška 2008-07-13 15:10:05
ÁÁÁÁÁÁ, zase jeden "made in chytrej" :-) a zase bez podpisu? Chudáčku, tak vydrž,třeba tě za to někdo-někdy-někde-nějak odmění !!! :-) :-) J.G.
Májkl 2008-07-13 15:03:28
Tobě by nepomohlo ani tisíc kol........
Jirka Galuška 2008-07-13 14:54:19
Nazdárek chytrolíni,připadá mi to tu jako v hospodě po prohraným fotbale s Tureckem :-) taky každý ví jak to šlo udělat aby se neprohrálo!!!! / Zkusím se tedy taky do hospody přidat :-) Ad.1. Marcus Gronholm -zbytečně řešíte jestli trénoval 200 kol nebo ne.... Prostě vyhrál a hotovo.Řídit prostě umí,to mu nikdo nevezme! Vůbec ale nevidíte to co to může přinést= PROPAGACE !!!!! V celé evropě i v ČR. Na Eurosportu je přenos z MS v rallye každých 14 dní - z rallycrossu ??? Možná jednou za rok ! A TEĎ =VŠECHNA MÉDIA ZAHR. PŘINESLY ZPRÁVU, JAK SE GRONHOLM ZÚČASTNIL ME V RALLYCROSSU...... Vím to přesně,protože jednou součástí mé práce u Fordu je dostávat také rešerše tisku z celé Evropy. Když jsem se snažil u Forda prosadit podporu rallycrossu na ME v Sosnové,byl jsem hned hotov. Teď když se řeší jestli by Thomas G.mohl přijet,hned je to na nová jednání.... My rallycrossaři si myslíme,jaký jsme piloti :-) ale pokud se zeptáte partnera na jednání o podpoře,tak vám řekne "jo,rallycross to znám,to jsou ty buginy v Nové Pace"!!! Teď máme možnost všichni využít jména Gronholm pro cokoli co pomůže rallycrossu......a místo toho řešíme BLBOSTI o trénování,atd. Co myslíte-pomůže Pavlu Koutnému,když může říct "závodil jsem s Gronholmem,měl auto postavený ze stejného modelu" nebo mu spíše pomůže kdyř řekne " jel jsem s Fiestou ME v Portugalsku a byl jsem např.8. " ??? Já sázím na první možnost !!!! Aspoň naši potenciální partneři zjistí,co to je vůbec rallycross !§§!!! Ad.2 -Co říká Tomáš Racek -je to jeho názor,na ten má každý právo !tak proč to do něj hned střílíte.Tom dělá co ho baví a říká co si myslí. Kdo z vás si může říct,že to dělá taky tak ???? Ad.3 - výkony v repre p.Galušky :-) taky nejsem se Švédskem spokojeny,byl to letos můj nejhorší závod. Asi jsem na rozdíl od Markuse G.se svou taky oranžovou Fiestou málo trénoval :-) :-) Ale na druhou stranu. Sehnal jsem letos na závodění necelý milion a s tím co mám závodím. Ty co jedou o titul mají cca 2-3více -tak se přece nezblázním. Dělám to pro zábavu svoji a lidí co mě pomáhají- ne pro tvoji ,masakře :-)) .Tak to vydrž,třeba se mě pro příští rok zbavíš..... :-)) J.G.
masakr 2008-07-12 15:55:50
Byl jse se podivat na naši repre,konkrétně na p.Ira a p.Galušku,nechci nic znevažovat,nebo někoho urážet,ale na to se nedalo koukat,ale je pravda,že v nabité třídě splňují repre povinost a podmínky
PETR - ten vysmátej 2008-07-12 14:50:48
Dokud se tady bude vše podřizovat a točit se jen kolem reprezentace (mimochodem asi světový unikát)nic se zlepšit namůže.Neni proč!!!!!! A porovnejte Sosnovou s Nyirádem.V Madarsku je každý rok trat a zázemí vylepšeno.V Sosně na tý protunelovaný,poloprázdný tribuně během závodu na nezáživný trati (pro diváky zvlášt) usnete.Komentátor Vám k tomu pomůže.Nalistujte zpět na odpovědi reprezentantů k otázce co doma chybí a bude Vám to jasné.Propagace? Taky si to myslíte??????? Pak je ta dnešní situace v pořádku.Sportu zdar
hotov.vyrobek 2008-07-12 13:33:27
Trpělivost růže přináší.
Petr 2008-07-12 13:10:51
ok, omlovám se panu Rackovi. Souhlasím Bobku. Co s MČR to fakt nevím.Rallycross je krásný sport, ME je bomba, ale to MČR....Ale co s tím? Nejsou závodníci ani diváci a ani peníze... V TV byl letos jeden přenos a chystá se další a k tomu navív auto-rally-cross. V TV to je, ale i tak to nikam moc nevede. Nevím nevím jak to skončí
bobek 2008-07-12 13:05:23
To jsou ale stupidní diskuze, nevím co řešíte?!? A na víc Petře nevím jak mužeš říct o Tomáši Rackovi že je neúspěšný závodník... To že v součastné době nejezdí, neznamená že to neumí, ale asi pochopitelně jako skoro každý na to nemá finanční prostředky. Navíc Tomáš jezdil dobře a věřím že by i dneska promluvil do boju o nejviší mety. Hodnotit Markusuv výkon po prvním závodě mě přijde trochu předčasné, uvidíme na konci sezony, všechno může být najednou jinak. Kdyby se tady raději řešilo to jak pozvednout urověň českého mistráku, protože je to čím dál větší bída o kterou za nedlouho nebude nikdo jak z jezdců i diváku stát.
PETR 2008-07-12 11:42:26
A co říkáte na soustředění našich reprezentantů před evropskými domácími závody (na pro ně notoricky známých tratích)spojených se školením o provedení startu ?To není zneužití domácího prostředí?Jak píše Máca ,prostě využil možnost se připravit.Možná ho ostatní víc šetřili,má supr auto,trénoval........a je dobrej
Petr 2008-07-12 11:39:29
Čtu zajímavou diskuzi jak zde, tak na ewrc... Musím souhlasit s Mácou. Gronholm přijel, viděl, zvítězil a ukázal, že ne nadarmo je mistr světa v rally. Ono jezdit kládu na autodromu při rallycrossu a na RZ ve Finsku letět 200 mezi stromy je trochu rozdíl.... Přijde mi, že přišel top jezdec jezdec z jiné disciplíny a totálně rozvířil rallycrossové vody tím, že všechny top jezdce z rallycrossu strčil do kapsy a lidé jako zarytý rallycrosař Racek a další fandové rallycrossu to neradi vidí, že všechny zmazal jezdec odjinud, který rallycross nikdy nejel. Je fakt, že měl supr auto, ale aut jako je jeho tam je na startu 20 a to že si natrénoval je logické. Jezdec formátu Gronholma přeci nebude riskovat jméno aby nepostoupil do finále C ne? Je to naprosto logické, že se připravil dobře. Pokud by to neudělal, tak opravdu do finále C nemusel postoupit a Rackové by zde psali, že rallycrosaři jsou lepší jezdci než rallyáři. Jinak pro pana Racka. Možná je lepší dělat to co vám jde (focení), než se pouštět do věcí které vám tak dobře nejdou.....Chápu, ale že jako dřívější neúspěšný závodník hájíte rallycross a jeho jezdce. Rallycross mám rád, ale chce to nemít klapky na očích pane Racek.
Máca Cihlička 2008-07-12 10:45:04
Trochu mi připadá, že evropští rallyecrossaři mají platit za nejlepší jezdce napříč motorsport disciplínami. A pak se najde někdo, kdo jim tak trochu vypálí rybník, notabene někdo, o kom se ví, že je mistr, a hned je zle a hledají se všechny pomocné příčiny. Berte to prostě tak, že je dobrej a hotovo. A dobrej je v tom, že se prostě dokonale připravil! A tak se pánové ta první liga jezdí! S tím nic nenaděláte. Kdo to takhle dělat nemůže ať už z jakýchkoliv důvodů, tak prostě neuspěje:-) Nakonec tu už jen chybí nějaká zmínka o tom, žestartoval na levém autě, například bez restriktoru neboi s nepovolenými elektronickými trakcemi :-)))). A můj závodnický pohled? Tak na ten se mě moc neptejte:-) Kdybych měl možnosti jako Marcus, využil bych je. A udělal by to každý závodník, v každé divizi!!!
Čuk a Gek 2008-07-12 09:10:48
To jsou věci.. Mrkev v zimě... hm hm hm . Přijde mi, že čtu rallye server. Kdyby vyhrál Hansen MS rallye na prvním závodě a trénoval by každou RZ 100x (pravidla rallye to zakazujou, rallycrossu nikoliv- mezera? asi...), tak by se to taky "snižovalo". Argument, že Hansen má trať najetou 500x? RZ MS světa rallye se taky mění jen sporadicky a světová špička je zná jak své boty. A nechají nováčka trénovat víc? asi ne co... A to bude je to, co by mohlo "snižovat" ono vítězství... (Proč nejel trénovat třeba do Nyiradu, když to není o najetí trati?) No přiznejte, že na tom něco je. To, že je Marcus dobrej a že vyhrál mu nikdo přeci nebere. Jen je tam takové "ale"... Nebo Máco není? Podívej se na to očima závodníka...
závit 2008-07-12 00:04:56
Kdyby vyhrál Hansen, snižoval bys Tome jeho kvality tím, že už jezdí několik sezón a má tu trať najetou minimálně 500x? Mimo to, mám pocit, že jel Marcus s loňským autem.. Je to prostě střelec!
Tom Fryč 2008-07-11 23:09:17
WWW: http://www.artfordsport.com
Z meho zaujateho pohledu Marcusovo fandy :-) - jel ciste a rychle, tak jak byl zvykly v rallye, ale bez problemu si poradil s rallyecrossovyma strkanicema... Jednoduse vitezstvi bylo zaslouzene a hotovo :-) :-)
maskr 2008-07-11 14:31:59
Ale jo,jel pěkně to se musí uznat,ale:-)))
Máca Cihlička 2008-07-11 14:28:35
Takže Masakr je další, kdo prostě nehodlá uznat, že Marcus prostě zvítězil a bude na tom všem po česku obvykle hledat všechno, jen ne to podstatné:-)) Promiň Masakře, musel jsem:-))
masakr 2008-07-11 14:07:44
Tech kol bylo udajně 200,pruser byl ten,že zbytek evropy ho chtěl porazit a dělali jednu chybu za druhou a bylo videt když mu nekdo naboural rytmus,tak uz taky chyboval,a jizdu v tlupě s ním taky trénovali,uvidíme co ty další,myslím že se to všechno ubíralo tak aby vyhrál,z hlediska propagace a jiných aspektů
Máca Cihlička 2008-07-11 12:57:54
Mám Tomáše Racka rád, ale nyní si dovolím oponovat. Já s tím článkem na ewrc v podstatě nesouhlasím. ME je prostě profiliga, ke které se jako k profilize má přistupovat. A Marcus prostě není jenom srdíčkář, který nevydržel půst za závodním volantem. On je profesionál, který prostě vždy pojede za vidinou co možná nejlepšího výsledku a k tomu podřídí i přípravu. Když k tomu přičtu, že si musel zvyknout na hodně moc nových zásadních závodních věcí, jako je jízda v tlupě (Jernbergův atak ve finále zvládnul brilantně!), zvykal si na nový odlišný vůz, zvykal si na chování pneu, startovací procedura je naprosto jiná, než v rally, zvykal si na to, že není čas se rozjet, ale po bliknutí světla musí!!! odevzdat vše okamžitě a naplno, zkrátka když tohle všechno sečtu, tak i těch natrénovaných 100 kol mi přijde docela málo. Rozhodně ne tolik, aby to snižovalo fenomenální výstup tohoto finského téměřveterána. Jeho soupeři totiž odjeli ve svých autech a na okrihi Holjes opravdu hromadu závodů, ve finále A totiž startovali výhradně seveřané. Srovnání s Passonenem je jistě na místě. Protože kdyb k tomu přistoupil Janni stejně jako Marcus, asi by nejezdil v top 15, ale výše. K tomu všemu dodám, že rozhodně nepatřím k Marcusovým fandům, spíše jsem ho kritizovával a přiznám, že jsem se netajil tím, že ve Švédsku dostane na holou. A ejhle! Nyní musím přiznat, že mne ohromil a donutil mne opět přehodnotit některé závodnické pohledy, principy a povídačky. Snad mi to Tomáš Racek odpustí :-))))
bobek 2008-07-10 10:17:15
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=8953 docela hustý
jerremy 2008-07-06 18:05:26
Marcus vyhrál
bobek 2008-07-06 13:32:43
Marcus vede po druhé rundě, Pavel včera nedojel, a dneska v 2 rundě 20
Peppino 2008-07-05 22:57:12
WWW: http://www.racing.prolidicky.cz
Na Marcuse si klidně vsadím-přeci jen dvojnásobný mistr světa je dvojnásobný mistr světa a ne nějaké ořezávátko
bobek 2008-07-05 17:28:36
měřák: 1 4 Sverre Isachsen Norway Ford Focus ( 0.45,14 ) 0.44,81 2 6 Norway Volvo S 40 ( 0.45,93 ) Bergteamets Motorsport Ludvig Hunsbedt 0.45,25 3 2 Sweden Citroën C4 ( 0.45,94 ) Citroën Kenneth Hansen 0.45,61 4 3 Sweden Ford Fiesta ( 0.45,74 ) Ford Team RS Sweden Andreas Eriksson 0.45,62 5 5 Sweden Skoda Fabia ( 0.46,06 ) 0.45,79 www.swita.se Michael Jernberg 6 9 Morten Bermingrud Norway Citroën Xsara ( 0.46,00 ) 0.45,81 7 13 Ole Kristian Nöttveit Norway Ford Focus ( 0.46,87 ) 0.46,50 8 12 Sweden Renault Clio Sport ( 0.47,38 ) 0.46,76 Helmia Stig-Olov Walfridsson 9 8 Sweden SAAB 93 ( 0.47,25 ) Eklund Motorsport Per Eklund 0.46,86 10 14 Harald Sachweh Norway Opel Astra ( 0.47,70 ) 0.47,03 11 11 Czeck Republik Ford Fiesta ( 0.47,23 ) 0.47,06 Czech National Team Pavel Koutny 12 10 Olivier Anne France Citroën C4 0.47,10 ( 0.47,10 ) 13 43 Tony Croon Sweden Ford Focus 0.47,47 ( 0.48,30 ) 14 44 Peter Hedström Sweden Ford Fiesta 0.47,64 ( 0.54,30 ) 15 19 Kjell Arne Smerud Norway Citroën Xsara ( 0.49,60 ) 0.48,42 16 96 Lithuania Ford Focus ( 0.50,04 ) 0.48,54 VSI Kauno sporto klubas RIMO Linas Norkus 17 46 Pat Doran Great Britain Ford Fiesta ( 0.49,01 ) 0.48,64 18 18 Frode Holte Norway Volvo S 40 ( 0.50,22 ) 0.48,66 19 15 Guttorm Lindefjell Norway Ford Focus ( 0.50,29 ) 0.48,72 20 52 Stefan Jansson Sweden Hyundai Accent ( 0.49,18 ) 0.49,03 21 45 Jani Paasonen Finland Mitsubishi Lancer 0.49,64 ( 0.49,68 ) 22 16 Russia Citroën C4 ( 0.51,38 ) 0.49,69 SK Timerkhan Rustam Minnikhanov 23 20 Åke Holtet Norway Ford Focus 0.49,92 ( 0.50,41 ) 24 47 Stein Egil Jenssen Norway Ford Focus ( 0.50,66 ) 0.50,03 25 53 Marcus Nilsson Sweden Peugeot 207 ( 0.52,27 ) 0.50,69 26 48 Dennis Römer Denmark Seat Cordoba 0.51,36 ( 1.06,53 ) 27 35 Finland Ford Fiesta ( 0.52,82 ) Ford Team RS Marcus Grönholm 0.51,54 28 27 Jean- Luc Pailler France Peugeot 207 0.52,16 ( 0.52,83 ) 29 24 George Tracey Ireland Peugeot 307 ( 0.59,63 ) 0.53,27 Tid/Resultatservice Tävlingsconsult i Norrköping 070-577 09 65 Sid. 1 30 34 Russia Ford Focus ( 0.54,74 ) SK Suvar Motorsport Ayrat Shaymiev 0.53,28 31 32 Knut Ove Börseth Norway Ford Focus 0.53,64 ( 0.53,86 ) 32 22 René Münnich Germany Skoda Fabia ( 0.55,66 ) 0.54,62 33 21 Kevin Procter Great Britain Ford Focus ( 0.55,09 ) 0.54,95 34 31 Marko Jokinen Sweden Peugeot 207 ( 0.55,56 ) 0.55,33 35 29 Helmut Wild Germany VW Polo ( 0.56,05 ) 0.55,51 36 30 Bo Frederiksen Denmark Ford Puma 1.02,08 ( DNF ) 37 49 Finland Ford Fiesta ( DNF ) Martti Simonen Martti Simonen 1.04,01 Tid/Resultatservice